Wednesday 24 April 2013

Anwar : Kalah PRU, Saya Bersara Politik Ke Eropah

AIDCNews - 25/04/13 - Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata jika tewas dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 pada 5 Mei ini, beliau berkemungkinan akan berundur dari politik dan  berhijrah serta bekerja di Eropah.

“Masanya untuk saya berundur jika kalah. Kerjaya saya sebelum ini mengajar (dan) saya ada ditawarkan kerja di Eropah saya juga akan pertimbangkan tawaran di Perancis,“ kata Anwar pada satu majlis di Johor Bharu semalam.

Baca selanjutnya, sila klik di sini

Pada 17 April lalu, blog MiM mendedahkan Anwar sempat melakukan penerbangan ke Paris, walaupun ketika pakatan pembangkang menghadapi krisis dalaman yang serius.

Mungkin kedatangan Anwar ke Paris yang didedahkan MiM itu ada kaitan dengan masa depan Anwar jika kalah PRU.

Nota : The Unspinners melaporkan pemilik blog MiM, Dr Novandri bersama sahabatnya Che Wan telah mengalami kemalangan pagi tadi sekitar jam 7.30 pagi di Lebuhraya Utara Selatan berhampiran Behran. Dipanjat doa keselamatan kepada kedua blogger tersebut.

5 comments:

  1. Elok jugak kerja di Perancis. Di sana dengaq cerita menikah sama jenis pun tak pa. Hang tentu seronok di sana Nuar. Jijah la makan hati.

    ReplyDelete
  2. perancis dah lulus rang undang2, membolehkan perkahwinan sejenis.. pastinya itu PILIHAN ANWAR. tapi dibantah oleh rakyat.. kerana seorang anak memerlukan emak dan ayah.... bukan dua2 jantan, atau dua2 betine...

    ReplyDelete
  3. Dato seri anwar... anda bertanggungjawab diatas perpecahan orang melayu, perbaiki dulu keadaan disini, selepas itu berhijrah lah kemana sekali pun tempat didalam dunia ini yang anda inginkan. Jangan biarkan rakyat Malaysia ini terus berbalah sesama sendiri akibat daripada kenyataan dan fakta yang tidak jelas. Berhijrah adalah perkara paling mudah dalam dunia ini, tapi memperbaiki segala yang telah rosak... bukanlah perkara mudah..! - sekadar renungan buat Dato Seri Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  4. Byebye...we dont miss u and definitely you hv cause havoc in this country. Only thing you need to do is apologise. Dan berambus la kamu seisi keluarga.

    ReplyDelete
  5. Blogger Mim pembohong, Anwar amat menyayangi Malaysia dan tidak sekali-kali meninggalkan Malaysia ketika ini sedang kritikal mengahadapi kegetiran pilihanraya. Anwar bukan calang-calang orang. Tidak mungkin Anwar terbang ke Paris.... Blogger Mim menipu kerana seingat kita Anwar mempunyai beberapa 'klon' yang menyerupainya. Yang terbang ke Paris itu adalah sesaorang yang menterupai Anwar tetapi sebenarnya bukan Anwar.... faham ke...

    ReplyDelete