Wednesday 24 April 2013

Wajah Klon Anwar..

AIDCNews - 25/04/13 - Wajah klon Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dipamerkan oleh blog GA, seorang bekas polis Thailand bernama Lt Col Jehismail Jehmong

"Bekas Polis Thailand ini bukan calang-calang orang. Pernah menjadi orang penting Thai Rak Thai Party (parti milik Thaksin) – dan menang sebagai wakil rakyat di Patani. Kuat dengan NGO Islam di Thailand. "Jehismail Jehmong inilah yang dikatakan MIRIP kepada Anwar. Walaupun badannya kelihatan jauh lebih besar daripada badan Anwar.

 "Jehismail Jehmong akan tampil dan mengakui bahawa dia adalah pelakon di dalam video sex tersebut. Aksi seks yang dikatakan Anwar itu juga adalah aksi dia dan temannya yang turut sanggup mengaku mereka merakam video tersebut untuk mengenakan Anwar, " lapor GA.

 Lapornya lagi klon wanita Chinadoll juga berbangsa Thailand, bernama Miss Ameena Chaiyakul.

 "Dikhabarkan PKR sanggup membayar JUTAAN ringgit dengan pengakuan Jehismail dan Ameena. Masalah sekarang adalah untuk mencari KLON Eskay, yang turut tampil di dalam video seks tersebut.

 "Beberapa pemimpin PKR yang telah ditunjukkan gambar Jehismail, sepakat bahawa jika dibawa masuk pun, ianya tidak akan merubah apa-apa. Tak sama dengan Pak Sheikh pun. Jauh. Buat rugi sahaja," lapornya lagi.

2 comments:

  1. Both are ugly species.

    ReplyDelete
  2. Tak ada gaya Anwar tapi lebih mirip TS Khalid.

    ReplyDelete